Časté dotazy

  • Ako funguje gravírovanie?
    Pri vnútornom, podpovrchovom gravírovaní laserový lúč preniká do vnútra kryštálu z prvotriedneho optického skla a vytvára v ňom mikroskopické body, z ktorých vzniká celkový motív či obrazec. Viac o technológii gravírovania.
  • Ako dlho trvá vybavenie objednávky?
    V našom štúdiu robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme vaše objednávky vybavili čo najrýchlejšie. Štandardná doba spracovania objednávky je 7 pracovných dní od okamihu prijatia platby na náš bankový účet.
  • Bude moja fotografia gravírovaná aj s pozadím?
    Fotografie 3D zhotovené v našom štúdiu gravírujeme bez pozadia. Fotografie 2D, ktoré nám zašlete, štandardne gravírujeme bez pozadia, ak klient vyslovene nevyjadrí želanie pozadie zachovať.
  • Aký formát fotografie sa hodí pre spracovanie?
    Fotografia by mala byť v čo najväčšom rozlíšení, digitálna fotografia umožní dosiahnuť lepší výsledok než fotografia zoskenovaná. U digitálnych fotografií preferujeme formáty JPG, BMP, PNG. Viac o tom, ako má vyzerať fotografia vhodná na 2D gravírovanie.
  • Ako funguje prevod z 2D do 3D?
    Konverzia 2D fotografií do 3D formátu je umožnená pokročilým softvérom (počítačovým programom), ktorý naším profesionálnym grafikom dovoľuje pridať vašej 2D fotografiu tretí rozmer. Táto metóda je použiteľná aj pre vytvorenie 3D modelu loga spoločnosti alebo akéhokoľvek iného 3D textu či nápisu.
  • Ako môžem zrušiť svoju objednávku?
    Zrušenie objednávky je možné kedykoľvek predtým, než dôjde k jej faktickému spracovaniu – teda ku gravírovaniu kryštálu, a to písomným odkazom pomocou nášho kontaktného formulára, či telefonicky. Spracovanie kryštálu nikdy neuskutočňujeme skôr, než je na náš bankový účet pripísaná Vaša platba – v tejto fáze je teda zrušenie objednávky úplne bez problémov. Pre zrušenie objednávky po jej uhradení je potrebné overiť, či už bola spracovaná alebo na spracovanie ešte len čaká. Už spracované objednávky bohužiaľ nemožno rušiť. Viď obchodné podmienky.
  • Zasielate objednávky taktiež do zahraničia?
    V súčasnej dobe zasielame objednaný tovar okrem Slovenskej republiky iba do Českej republiky, kde môžete tovar objednať prostredníctvom laserfoto.cz. Zasielanie do ostatných krajín pripravujeme.
  • Aké sú možnosti platby za objednávku?
    V súčasnej dobe prijímame len platby prevodom na náš účet, a to výhrade vopred, vzhľadom k tomu, že produkty upravujeme na prianie klienta (gravírujeme jeho osobnú fotografiu) a výrobky sú tak inému zákazníkovi nepredajné.
  • Ako môžem uplatniť svoj zľavový kupón?
    Zľavový kupón vydaný naším portálom v rámci promo akcie či špeciálnej ponuky uplatníte v poslednej fáze nákupu v našom e-shope: pripravte si preto kód svojho kupónu. Kupón vystavený zľavovým portálom v rámci hromadnej zľavovej kampane, teda skôr voucher čiže poukaz na odber uplatníte tým, že jeho kód zadáte vo formulári odoslania podkladov pri odosielaní fotografie na spracovanie.
  • Môžem vrátiť zakúpený tovar?
    Naše produkty upravujeme na prianie klienta (gravírujeme do kryštálu jeho osobnú fotografiu) a výrobky sa tak stávajú inému zákazníkovi nepredajnými. Z tohto dôvodu nie je možné vrátiť tovar bez udania dôvodu či na základe zmeny názoru. Vrátenie tovaru je možné v prípade chyby výrobku v rámci reklamácie, ktorá sa riadi naším reklamačným poriadkom.